Az internetes portál és az e-kereskedelem általános szerződési feltételei
amelynek üzemeltetője az ADHESIVE TAPES, s.r.o. kereskedelmi társaság, székhelye: Tatarkova 3, 040 18 Kassa, azonosítószám: 44 627 513, bejegyzett a Kassai Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, szakasz: Sro, iratszám: 23199/V (a továbbiakban: „ Általános üzleti feltételek ” vagy „ ÁSZF ”).
törvény előírásai szerint készült jelen Általános Szerződési Feltételek. 250/2007 Coll. törvény módosításáról, valamint a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 2. sz. 372/1990 Coll. törvény (továbbiakban Fogyasztóvédelmi törvény ) és a törvénysértésekről szóló módosításai. 22/2004 Coll. törvény módosításáról, valamint az elektronikus kereskedelemről szóló évi CXVI. 128/2002 Coll. törvénnyel módosított belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről. 284/2002Z. tól től. a későbbi jogszabályokkal (a továbbiakban: Villamos Kereskedelmi törvény) módosítottatörvény ) 102/2014. törvény a távértékesítéssel kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztó védelméről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: Távértékesítésről szóló törvény) 2. sz . 40/1964 Coll. A későbbi jogszabályokkal módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: ” Ptk . “), valamint egyéb vonatkozó jogszabályok, amelyek a Szlovák Köztársaság feltételei szerint érvényesek és hatályosak.
- BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1. A lepiacepasky.sk weboldalon elérhető e-shopot az ADHESIVE TAPES, s.r.o. kereskedelmi társaság üzemelteti , amelynek székhelye: Tatarkova 3, 040 18 Kassa, azonosítószám: 44 627 513, bejegyzett a Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe. Kassa I. szakasz: Sro, bejegyzési szám: 23199/V (a továbbiakban: Társaság ); email cím: ; telefonos elérhetőség (+421) 917 226 198 (normál csatlakozás díja – az egyéni szolgáltató vonatkozó díjtáblázata szerint).
1.2. Jelen ÁSZF fogyasztó vásárló, valamint nem fogyasztó, de az e-shopot, elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő, vagy adásvételi szerződést kötő vásárlóknak szól.
1.3. A feltételek, azaz a jelen ÁSZF-ben foglalt tartalom elfogadása önkéntes, de az Ügyfél fiókjának és/vagy megrendelésének létrehozásához szükséges.
2. ALAPVETŐ KIFEJEZÉSEK MEGHATÁROZÁSA
Ha a jelen ÁSZF tartalma vagy kontextusa másként nem jelzi, a jelen ÁSZF-ben használt szavak és kifejezések jelentése a következő
2.1. Üzemeltető – az internetes portál üzemeltetője jelen Általános Szerződési Feltételek 1. pontjában meghatározott Társaság; Az üzemeltető egyben eladó is az elektronikus kereskedelem révén.
2.2. Portál – a portál a lepiacepasky.sk weboldal internetes felülete , amelyen keresztül az üzemeltető bemutatja, kínálja és értékesíti az általa kínált termékeket és szolgáltatásokat;
2.3. Ügyfélszolgálat – az Üzemeltető által az ügyfelei számára kínált szolgáltatás, melynek keretében munkanapokon tájékoztatást ad számukra az e-shop működéséről, ideértve a termékekkel, üzletmenettel, szabályokkal és aktuális ajánlatokkal kapcsolatos információkat is. az e-shopban és az e-shop weboldalán az ott feltüntetett telefonszámokon és e-mail címeken a „Kapcsolat” hivatkozás alatt megjelölt órákban;
2.4. Ügyfél – az ügyfeleket megértik
a.) természetes személy; vagy meghatalmazott képviselője;
b.) jogi személy.
Ha az ügyfél korlátozottan cselekvőképes természetes személy, kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatás nyújtására irányuló adásvételi szerződés megkötéséhez beszerzi törvényes képviselője jogerős hozzájárulását, és az eladó kérésére ezt igazolja, amíg az adásvételi szerződést megköti. A webáruházon belül kötött szerződések általában kisebb, hétköznapi, hétköznapi ügyekben kötött szerződések.
2.5. Fogyasztó – az a természetes személy, aki vállalkozóval olyan jogügyletet köt, amely nem kapcsolódik közvetlenül annak üzleti vagy szakmai tevékenységéhez, munkaviszonyához vagy engedélyeihez;
2.6. Kosár – minden e-ahopot használó ügyfél számára elérhető szolgáltatás. Lehetővé teszi egy vagy több termékre rendelések létrehozását, árat csökkentő kedvezménykódok beszúrását a külön megállapodásokban vagy szabályokban meghatározott feltételek szerint, áttekintést jeleníthet meg az egyes termékek és az összes termék áráról (beleértve az esetleges szállítási költségeket is), megjeleníti a termékek várható szállítási dátumát. A kosár az ügyfelek által adásvételi szerződés megkötésére készített ajánlatokat gyűjti össze, pl. egy megrendelésen belül a vevő több ajánlatot is küldhet a szerződés megkötésére;
2.7. Termék / Termék – az e-shopban adásvételi szerződés megkötése céljából megvásárolható ingatlan, amely a szerződés tárgyává válik, a feltüntetett áron. Az e-shop kezdőlapján található összes termék vadonatúj;
2.8. E-shop – az eladó által a lepacepasky.sk weboldalon elérhető oldalak üzemeltetőjének honlapján üzemeltetett platform, amely lehetővé teszi a vásárlók megrendelésének létrehozását és az eladó általi szolgáltatások nyújtását ;
2.9. Eladó – jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott Társaság;
2.10. Tartalom – szöveges, grafikai vagy multimédiás elemek (pl. termékinformációk, termékképek, promóciós videók, leírások, megjegyzések), ideértve a szerzői jogi törvény, azaz a 1. sz. 185/2015. A későbbi jogszabállyal módosított szerzői jogi törvény (a továbbiakban: szerzői jogi törvény ), továbbá az e-shopon belül az eladó, az eladó partnerei, vásárlói vagy az e-t használó bármely más személy által közzétett természetes személyek formái. -üzlet;
2.11. Adásvételi szerződés –szerinti adásvételi szerződés a Ptk. értelmében, amely az eladó termékeinek a vevő részére esetlegesen többletfizetéssel megnövelt áron történő értékesítésére vonatkozik, ideértve a szállítás árát is, melynek feltételeit jelen szabályzat részletesen meghatározza. Az adásvételi szerződés a vásárló és az eladó között távoli kommunikáció útján jön létre, a megrendelés eladó általi elfogadását követően, a jelen ÁSZF-ben rögzített elvek szerint. Az adásvételi szerződés elsősorban a terméket, annak főbb jellemzőit, árát, szállítási költségét és egyéb vonatkozó feltételeket tartalmazza. Minden termék külön adásvételi szerződés tárgya. Fogyasztónak nem minősülő vásárlóval az eladó megállapodás alapján, jelen ÁSZF-ben nem rögzített eljárással is köthet adásvételi szerződést, amelyet bármelyik fél kérésére e-mailben kölcsönösen visszaigazol;
2.12. Elektronikus szolgáltatás – az elektronikus szolgáltatásokat az eladó az e-shopon keresztül nyújtja a vásárlónak.
2.13. Megrendelés – a vevő akaratnyilvánítása, amely távközlési eszköz segítségével adásvételi szerződés megkötésére irányul, amely meghatározza azokat a termékeket, amelyekre a vásárló adásvételi szerződést kíván kötni, és tartalmazza a vevő megkötéséhez szükséges adatait, az adásvételi szerződés teljesítése.
3. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ E-SHOP-BAN
3.1. Az eladó az alábbi szolgáltatásokat nyújtja vásárlóinak az e-shopon keresztül:
a.) felület a vásárló számára a megrendelés létrehozásához és a vásárlási szerződés megkötéséhez a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel és mértékben;
b.) kosár;
c.) az e-shopban elhelyezett tartalmak megjelenítése, megtekintése.
3.2. a kosár használata abban a pillanatban kezdődik, amikor a vásárló az első terméket a kosárba helyezi;
3.3. A bevásárlókosár térítésmentesen biztosított, egyszeri felhasználású és a tartalmára vonatkozó megrendelés létrehozásával vagy a használat idő előtti vásárló általi megszüntetésével zárul, míg a kosár a vásárló által kiválasztott termékekről információkat tárol még azután is. a böngészési munkamenet vége, de ez nem garantálja a kiválasztott termékek elérhetőségét a vásárló számára a későbbi rendelés leadása érdekében;
3.4. Az ügyfél kötelezettségei
a.) csak a valós, naprakész és minden szükséges és szükséges adatot adjon meg a megrendelés elkészítésekor és a vonatkozó űrlapok kitöltésekor;
b.) haladéktalanul frissíti a vásárló által az eladónak az adásvételi szerződéssel kapcsolatban megadott személyes adatokat, ideértve a személyes adatokat is, különösen, ha ez a jelen szerződés megfelelő teljesítéséhez szükséges;
c.) az eladó által nyújtott szolgáltatásokat és funkciókat csak úgy igénybe venni, hogy az ne zavarja az eladó és az e-shop rendeltetésszerű tevékenységét;
d.) az eladó által nyújtott szolgáltatásokat, funkciókat kizárólag a jogszabályokban, a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint vegye igénybe;
e.) az eladó által nyújtott szolgáltatásokat és funkciókat csak úgy igénybe venni, hogy az ne sértse meg a többi vásárlót és az eladót;
f.) a vevő és az eladó között megállapodott árat és egyéb költségeket határidőben és hiánytalanul megfizetni;
g.) határidőben átvenni a termékeket a megrendelt szállítási és fizetési mód szerint, amelyet a vásárló az eladótól megrendelt.
3.5. Az elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panasszal az ügyfél vagy harmadik fél is élhet
a.) írásban az eladó címére;
b.) e-mailben, az info@ladhesivetapes.sk címre .
3.6. Az eladó a reklamációkat haladéktalanul, de legkésőbb azok benyújtásától számított harminc (30) napon belül, a 18. § bek. 4. §-a alapján csak abban az esetben, ha jogszabályból vagy különleges feltételekből más határidő nem következik.
4. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
4.1. A vásárló az alábbi módon tud megrendelést adni a termékekre:
a) az eladó e-shopján keresztül;
b) telefonon, tel. szám: (+421) 917 226 198;
c) e-mailben, az info@adhesivetapes.sk címen.
4.2. A szolgáltatások fejlesztésének részeként az eladó a jelen ÁSZF feltételeinek megfelelően egyéb távoli kommunikációs eszközökkel történő megrendeléseket is bevezethet.
4.3. Az adásvételi szerződés megkötésére a vásárló és az eladó között a megrendelés vevő általi létrehozása után kerül sor.
4.4. Az eladó lehetővé teszi a vásárló számára, hogy megrendelést hozzon létre az online áruházon keresztül, a következő sorrendben:
a) a vásárló a kiválasztott terméket/termékeket a kosárba helyezi és továbblép a megrendelőlapra;
b) a megrendelőnek ki kell töltenie a megrendelőlapot a szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges adatokkal. Az elavult vagy hibás adatok ügyfél részére történő megadása akadályozhatja a szerződés teljesítését. A megrendelőlapon a vásárlónak az alábbi adatokat kell megadnia:
i) kereszt- és vezetéknév;
(ii) cím (utca, házszám/lakásszám, irányítószám, település, állam);
(iii) e-mail cím;
iv. kapcsolattartási telefonszám; a
v) az adásvételi szerződéssel kapcsolatos információk: termék(ek), a termékek mennyisége, ha rendelkezésre áll, a termék típusa, színe és mérete, a termék szállításának helye és módja, fizetési mód és szállítás módja.
Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetén a cég megnevezése is szükséges, és ha a nyomtatvány adóbizonylat kiállítását írja elő, akkor az adóazonosító jel is;
h) a vásárló a felajánlott szállítási módok egyikét választja;
i) a vásárló a megrendelésben meghatározott vételár és minden egyéb költség fizetési módját választja meg;
j) a vásárló a megrendelést a webáruház erre a célra szolgáló funkciói segítségével teljesíti (így ajánlatot tesz az eladónak). Az ügyfél köteles elfogadni jelen ÁSZF-et;
k) a megrendelőnek a megrendelés elkészítésekor annak teljesítéséig lehetősége van a kosár tartalmát termék hozzáadásával vagy eltávolításával módosítani;
l) a választott fizetési módtól függően az ügyfél fizetési céllal átirányítható a pénzforgalmi szolgáltató weboldalára.
4.5. Az eladó a vásárló megrendelésére válaszul a vevő által erre a célra megadott e-mail címére üzenetet küld a vásárlónak, melyben visszaigazolja a megrendelés beérkezését és annak ellenőrzésének megkezdését.
4.6. Az eladó a megrendelés visszaigazolását követően indokolatlan késedelem nélkül az alábbi információkat küldi meg a vásárlónak az általa megadott e-mail címre:
a) a megrendelésben szereplő egyes termékekre vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére irányuló egy vagy több egyedi ajánlat elfogadásának, így az adásvételi szerződés megkötésének visszaigazolása (a jegyzőkönyvben szereplő termékekre vonatkozó ajánlat elfogadása); vagy
b) tájékoztatást arról, hogy a megrendelésben szereplő adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatok nem fogadhatók el a IV. pont 5.4. ÁSZF.
4.7. Az adásvételi szerződés az ajánlat(ok) elfogadásával, azaz a 4.6. pontban meghatározott jegyzőkönyv kézhezvételével jön létre. levél a) pontja alapján a jelen ÁSZF-ben felsorolt termékek erejéig. Az eladó a vevő által megadott e-mail címre visszaigazolást küld a vevőnek a szerződés feltételeiről.
4.8. Ha a megrendelésben szereplő ajánlatok mindegyikét vagy csak egy részét nem tudja elfogadni, az ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot a vásárlóval az alábbi elérhetőségeken:
a) tájékoztatta a megrendelőt arról, hogy a megrendelésben szereplő szerződéskötésre benyújtott összes ajánlatot nem tudja elfogadni; vagy
b) a vevő megerősítette az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat szándékát a megrendelés azon részében, amelyben az eladó elfogadja az adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatot. A vásárló ekkor a teljes megrendelést (az összes ajánlatot illetően) elállhat, ami nem érinti a szerződéstől való elállási jogát. Ha a vásárló lemond a megrendelését, az eladó nem köteles azt feldolgozni, ill alapján kötött szerződést teljesíteni. A megrendelés törlése után az ÁSZF 4.9 pontja szerint járjon el.
4.9. Abban az esetben, ha a megrendelésben szereplő ajánlatok mindegyike vagy csak egy része nem fogadható el, az ügyfélszolgálati jelentésben szereplő termékkörben nem jön létre adásvételi szerződés, az eladó haladéktalanul, legkésőbb (tizennégy) 14 napon belül visszaküldi. a vevő által a megrendelésért teljesített kifizetések, amennyiben nem kötöttek adásvételi szerződést.
4.10. Az Eladó a megrendelés állapotáról a vásárlót kötelező erejűen tájékoztathatja, különösen a vásárló e-mail címére küldött üzenettel, SMS-ben vagy telefonon.
4.11. Az eladó igyekszik biztosítani a termékek elérhetőségét és az adásvételi szerződés teljesítését. A szolgáltatás teljesítésének lehetetlenné tétele esetén és egyéb, jogszabályban meghatározott helyzetekben a Ptk vonatkozó rendelkezései, így a Ptk. 575-577. §-ai is alkalmazhatók, különös tekintettel a teljesítés azonnali visszaszolgáltatására vonatkozó kötelezettségre. a fogyasztó.
4.12. A megrendelés összértéke tartalmazza az árat, a szállítási költségeket és esetlegesen a megrendelő által választott opcionális fizetős szolgáltatások egyéb költségeit. Az eladó meghatározhat egy minimális rendelési limitet, amely felett a vevő nem fizet szállítási költséget. A termékek összárával, beleértve a megrendelés tárgyát képező adót, valamint a szállítási költségeket (beleértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatási díjakat is), és egyéb költségekkel, valamint ha nem állapítható meg ezek a díjak – fizetési kötelezettségük a vevőt a megrendelés létrehozásakor tájékoztatják, ideértve azt a pillanatot is, amikor a vásárló kifejezi akaratát, hogy magára nézve kötelezőnek ismeri el az adásvételi szerződést.
V. FIZETÉSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK
5.1. Az eladó az adásvételi szerződésnek megfelelően különféle fizetési módokat engedélyez a vásárlónak, különösen
a) utánvéttel;
b) átutalással az eladó számlaszámára. IBAN: kiegészítendő;
c) elektronikus fizetés és fizetési kártyás fizetés felhatalmazott szolgáltatásokon keresztül;
d) készpénz személyes átvételkor.
5.2. Az elektronikus fizetések és a fizetési kártyák számlázása az ügyfél választása szerint, erre felhatalmazott szervizeken keresztül történik.
5.3. A fizetés eladó általi meg nem érkezése esetén, ha a vevő az előre fizetést, azaz banki átutalással, elektronikus fizetéssel, vagy fizetőkártyás fizetést választott, az ügyfélszolgálat fizetési kérelemmel keresheti meg a vevőt, így pl. e-mail küldése. A megrendelés végétől számított (három) 3 napon belüli fizetés, illetve további (két) 2 napon belüli csereidőn belüli fizetés elmulasztása a vevő megrendelésében szereplő ajánlat el nem fogadását vonja maga után. A vásárló a megrendelés elküldéséig az ügyfélszolgálaton keresztül is lemondhatja a megrendelését, ez nem érinti a szerződéstől való elállási jogát.
5.4. Ha a vásárló az utánvétes fizetést választja, a vevő a küldemény átvételekor köteles a fizetést teljesíteni. A küldemény átvételének megtagadása még a további átvételi időszakon belül is megszünteti az adásvételi szerződést. A Megrendelő a megrendeléstől akár a meghatározott határidőn belül is, minden következmény nélkül elállhat a szerződéstől való elállási jogának sérelme nélkül.
VI. KÖLTSÉGEK, SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS DÁTUMA
6.1. Szállítás a Szlovák Köztársaság területére és kiválasztott országokba lehetséges.
6.2. A termék vevő részére történő kiszállítása díjköteles, ha az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik.
6.3. Az elérhető szállítási módok a vásárló által választott fizetési módtól függhetnek.
6.4. A termék vásárlóhoz való eljuttatásának teljes ideje a megrendelés Eladó általi szállításra történő elkészítésének és a termék fuvarozó általi kiszállításának idejéből áll.
6.5. A termék vevő részére történő szállítási határideje legfeljebb 14 munkanap, kivéve, ha a termékleírásban vagy a megrendelésben ennél rövidebb határidőt nem jeleznek.
6.6. A szállítási megrendelés eladó általi elkészítésének ideje minden termék oldalán mindig fel van tüntetve, és (a szállítási időszak kezdetétől) számítandó:
a) a fizetés kézbesítése az eladó bankszámlájára – amennyiben a vásárló a fizetési módot banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával választja;
b) adásvételi szerződés megkötésével – mindaddig, amíg az ügyfél az átvételkor a fizetési módot választja.
6.7. A fent említett időhöz hozzáadódik a termék fuvarozó általi szállítási ideje.
6.8. Több, eltérő szállítási határidővel rendelkező termék rendelése vagy foglalása esetén a szállítási határidő a leghosszabb meghatározott időtartam, amely azonban nem haladhatja meg a 14 munkanapot.
VII. FELELŐSSÉG HIBAÉRT
7.1. A szerződő felek termékhibáért való felelősségvállalása során fennálló jogaira és kötelezettségeire a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Ptk. 488. és azt követő §-ai) az irányadók.
7.2. Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:
a) az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegéből adódóan és az elvégzett reklámozás alapján elvárt tőlük;
b) az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a felhasználásukra állított, vagy amelyre az azonos típusú árukat általában használják;
c) az árunak nincs jogi hibája.
7.3. Ha a hiba nem eltávolítható, és a dolog nem használható a megbeszélt módon vagy rendeltetésszerűen, a vevő jogosult a szerződéstől való elállást követelni. Ellenkező esetben a vevő vagy méltányos engedményt kérhet a vételárból, árucserét, vagy a hiányzó javítását, kiegészítését.
7.4. A Vevő nem tarthat igényt az eladó olyan hibaért való felelősségére, amelyet a szerződés megkötésekor, szokásos gondossággal kellett észrevennie.
7.5. A vevőt nem illeti meg a szavatossági joga, ha a hibát külső esemény okozta, miután az áruk sérülésének veszélye átszállt a vevőre. A vevő azon igénye, hogy az eladó felelősségét követelje a hibákért, akkor sem számít, ha a hibát maga a vevő okozta.
7.6. A 6.2. pontban említett rendelkezések. Az ÁSZF nem vonatkozik az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hiba miatt, amelynél alacsonyabb áron állapodtak meg, az áru szokásos használatból eredő elhasználódására, használt árura a használat mértékének megfelelő hiba miatt. vagy elhasználódott az áru, amikor a vevő átvette, vagy ha ez az áru jellegéből következik.
7.7. Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, azt úgy kell értelmezni, hogy az áru átvételkor hibás. A vevő a fogyasztási cikken keletkezett hibából eredő jogát az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni.
7.8. Hibafelelősséget a vevő az eladó azon címén érvényesít, ahol az árusított áruválasztékra vonatkozóan a reklamáció átvehető, illetve a székhelyen, illetve a telephelyen. A reklamáció benyújtásának pillanatának azt a pillanatot kell tekinteni, amikor az eladó átveszi a reklamált árut a vevőtől.
7.9. A feleknek az eladó hibafelelősségével kapcsolatos egyéb jogait és kötelezettségeit az eladó reklamációs eljárása szabályozhatja.
7.10. Az eladó az áru kiszállítási költségét csak a legolcsóbb áruszállítási módnak megfelelő összegben köteles visszatéríteni.
VIII. BÍRÓSÁGI VITÁK RENDEZÉSÉN KÍVÜLI MÓDSZEREI ÉS SZABÁLYAI A MEGOLDÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSRE
8.1. A fogyasztói panaszok peren kívüli feldolgozását az eladó az info@adhesivetapes.sk e-mail címen keresztül biztosítja. Az eladó a vásárló e-mail címére tájékoztatást küld a vásárló panaszának kezeléséről.
8.2. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult termékeket értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést az illetékes kereskedelmi iroda végzi a hatáskörében. A személyes adatok védelmével kapcsolatos felügyeletet a Személyes Adatvédelmi Hivatal látja el. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség meghatározott körben felügyeli többek között a fogyasztóvédelmi törvény betartását.
8.3. A fogyasztóvédelmi törvény szerint az ügyfélnek joga van az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésére. A peren kívüli vitarendezésre jogosult szervezet a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet. Részletesebb információ a Szlovák Köztársaságban működő Európai Fogyasztói Központ (a Szlovák Köztársaságban ESC) honlapján érhető el.
IX. A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA
9.1. A távollevők között kötött szerződést kötött vevőnek joga van az adásvételi szerződéstől a Fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott szerződéstől számított 14 napon belül elállni. A határidő betartásához elegendő, ha a vásárló a határidő lejárta előtt nyilatkozatot tesz az eladónak.
9.2. Az ügyfél bármilyen félreérthetetlen nyilatkozatot tehet, amellyel a szerződéstől való elállásáról tájékoztat. A szerződéstől elállhat pl.
a) írásban a következő címre: ADHESIVE TAPES, sro Gyňovská 15, 044 14 Čaňa;
b) elektronikus formában az info@adhesivetapes.sk e-mail címre; számú mellékletet képező űrlap segítségével. Ezen ÁSZF 1.
9.3. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vásárló felhasználhatja a szerződés-elállási űrlap mintáját, de ez nem szükséges.
9.4. Az adásvételi szerződéstől való elállási időszak az áru vevő vagy képviselője általi átvételével kezdődik, és olyan adásvételi szerződés esetén, amely:
a) több olyan árura vonatkozik, amelyet külön-külön, részben vagy részben – az utolsó áru, alkatrész vagy alkatrész átvételével – szállítanak ki; vagy
b) az áru rendszeres szállításától függ egy bizonyos ideig – az első áru átvételétől számítva.
9.5. Távolról történő elállás esetén a szerződés meg nem kötöttnek minősül.
9.6. Az eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a vevő szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vásárló által kifizetett összeget, beleértve az áru szállításának költségeit is (kivéve a vevő által választott elállási módból adódó megnövekedett költségeket). szállítás, kivéve az e-shopban elérhető legolcsóbb általános szállítási módot).
9.7. A szerződéstől való elállás esetén az eladó az adásvételi szerződéstől való elállást követő tizennégy (14) napon belül visszatéríti a vevőtől átvett pénzeszközöket a vevőnek, ugyanúgy, ahogyan azt az eladó a vevőtől megkapta. Az eladó jogosult arra is, hogy a vevőnek nyújtott teljesítményt már az áru visszaküldésekor, vagy más módon visszaadja, amennyiben a vevő ehhez hozzájárul és a vásárlónak további igénye nem támasztható. Abban az esetben, ha az ügyfél által használt fizetési móddal nem lehetséges visszaküldeni a pénzeszközöket, mivel az eladó már nem biztosítja a megadott fizetési módot, az eladó a pénzeszközöket a vevő által használt fizetési móddal megegyező módon adja vissza. lehetséges az ügyfél által használt fizetési mód jellemzőinek megfelelően. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt korábban visszaadni a vevőnek, hogyan adja vissza a vásárló neki az árut, vagy bizonyítja, hogy ő küldte az árut az eladónak. Abban az esetben, ha a pénzt vissza kell utalni az ügyfél általa megjelölt bankszámlára (pl. a szerződés-elállási űrlapon), és ha a vevő nem jelöli meg azt a bankszámlát, amelyre a fizetést kell küldeni, az eladó utalja vissza a pénzt arra a bankszámlára, amelyről az ügyfél az adásvételi szerződéssel összefüggésben fizetett, amelytől eláll.
9.8. A vásárló köteles az árut haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított tizennégy (14) napon belül az eladónak visszaküldeni vagy az eladó által megjelölt személynek átadni, csak abban az esetben, ha az eladó felajánlotta az átvételt. maga hozza fel az árut. A határidő betartásához elegendő, ha az árut a megadott határidőn belül feladják. Az árut az e-shop oldalain feltüntetett, megjelölt címre lehet küldeni.
9.9. A vevő a szerződéstől való törvényes elállási jogának igénybevétele esetén a vevőt terheli a felelősség a termék értékcsökkenéséért, amely a termék jellegének, tulajdonságainak megítélését lehetetlenné tevő felhasználás eredménye. és a termék működése. A vásárló felelőssége kiterjedhet még az eladásra szánt termék teljes értékű termékként történő újrabevezetésének lehetetlenségére, a terméken lévő címkék és biztonsági elemek visszahelyezésének költségeire, valamint a termék eredeti állapotába való visszaállításának költségeire is. , amely lehetővé teszi a termék webáruházban történő továbbértékesítését, ideértve a termék szakember általi értékelésének költségeit, az ellenőrzés során észlelt hibák elhárításával kapcsolatos költségeket (amennyiben ezek a hibák a a terméket a vásárló által oly módon, hogy az lehetetlenné teszi annak jellegének felmérését,
9.10. A meghosszabbított szerződéstől való elállási jog a vásárlót kizárólag a hiánytalan, sértetlen és nem használt termékek esetében illeti meg, amelyek minden eredeti címkével és biztonsági elemmel rendelkeznek, amelyet a termék megvásárlásakor a vásárló vagy harmadik személy elhelyezett. általa felhatalmazott fél. A vásárlót nem illeti meg a szerződéstől való kiterjesztett elállási jog abban az esetben, ha a terméket olyan módon használja, amely lehetetlenné teszi a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megítélését. A vásárlót személyre szabott termék szállítása esetén nem illeti meg a szerződéstől való elállás joga
9.11. Az eladó jogosult az áruban okozott kár megtérítésére irányuló igényét egyoldalúan beszámítani a vásárló vételár-visszatérítési igényével.
9.12. Amíg a vevő át nem veszi az árut, az eladó bármikor jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben az eladó a vételárat indokolatlan késedelem nélkül, készpénz nélkül, a vevő által megjelölt számlára visszatéríti a vevőnek.
9.13. Ha az áruval együtt ajándékot is átadnak a vevőnek, az ajándékozási szerződés az eladó és a vevő között jön létre azzal a feltétellel, hogy ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az ajándékra vonatkozó ajándékozási szerződés hatályát veszti és a vevő köteles az ajándékot az áruval együtt visszaküldeni az eladónak.
X. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
10.1. A vásárló személyes adatait az eladó, mint személyes adatkezelő kezeli.
10.2. Az ügyfelek személyes adatainak megadása önkéntes, de az említett elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez és adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges.
10.3. A személyes adatok védelmével kapcsolatos részletesebb információk az e-shopban elérhető „Személyes adatok védelmének feltételei” link alatt érhetők el.
XI. A NEM FOGYASZTÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
11.1. Az Eladó jogosult a fogyasztónak nem minősülő vásárlóval kötött adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított tizennégy (14) napon belül indoklás nélkül elállni. Az adásvételi szerződéstől való elállással ebben az esetben a fogyasztónak nem minősülő vásárlónak a kölcsönösen nyújtott szolgáltatások visszaszolgáltatási kötelezettségén kívül semmilyen követelése nincs az eladóval szemben.
11.2. Azon vásárlók esetében, akik nem fogyasztók, az eladónak jogában áll korlátozni az elérhető fizetési módokat. Az eladó a választott fizetési módtól és a megkötött szerződés tartalmától függetlenül is jogosult a teljes vagy részleges előre fizetést követelni.
11.3. Az áru sérülésének kockázata az árunak az értékesítő fuvarozónak történő értékesítésekor száll át a vásárlóra, aki nem fogyasztó. Az eladó nem vállal felelősséget a termék elveszéséért, megsemmisüléséért vagy sérüléséért, amely a fuvarozó általi átvételt követően következett be, egészen a vevőhöz való átadásig. Nem vállal felelősséget a küldemény kézbesítésének késedelméért sem.
11.4. A termékekre vonatkozó garancia teljes mértékben kizárt azon vásárló számára, aki nem fogyasztó.
11.5. A nem fogyasztó vásárlók esetében az Eladó a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződést, illetve az ÁSZF alapján kötött engedélyt azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja a vevőnek szóló nyilatkozatának megküldésével. bármilyen formában.
11.6. Sem az eladó, sem annak alkalmazottai vagy képviselői nem vállalnak felelősséget a vevővel, szerződéses partnereivel, alkalmazottaival és képviselőivel szemben a károkért, beleértve az elmaradt haszonért, kivéve, ha a kárt szándékosan okozták.
11.7. Az eladónak, annak alkalmazottainak vagy képviselőinek nem fogyasztó vásárlóval szembeni kártérítési felelőssége esetén annak jogalapjától függetlenül a kártérítés mértéke korlátozott, mind egy káreseményre, mind pedig az összes követelésre, az utolsó megkötött adásvételi szerződés szerinti kifizetett vételár és szállítási költség erejéig, de legfeljebb kétszázötven euró.
11.8. Az eladó és a nem fogyasztó vásárló között felmerülő vitás kérdéseket az eladó telephelye szerinti bíróság rendezi.
11.9. A szabályoknak a nem fogyasztó vásárlókra vonatkozó ezen rendelkezéseit az eladó az általánosan alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően bármikor megváltoztathatja.
XII. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
12.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek től a kiegészítésig kötelezőek.
12.2. Az eladó által megkötött szerződések szlovák nyelven jönnek létre.
12.3. A Szerződés szolgáltatásnyújtásra vonatkozó rendelkezéseinek elektronikus úton történő biztosítása, biztosítása és elérhetővé tétele az ügyfél által megadott e-mail címre küldött e-mail útján történik.
12.4. Az adásvételi szerződésben foglaltak vevő részére történő biztosítása, biztosítása, elérhetővé tétele és visszaigazolása a rendelés visszaigazolásának a vásárló e-mail címére történő elküldésével, valamint a rendelési adatot és a vásárlásról szóló adóbizonylatokat tartalmazó dokumentumok csatolásával történik a kiküldött termékhez. . Az adásvételi szerződés tartalmát a továbbiakban rögzítjük és tároljuk az e-shop informatikai rendszerében. Az eladó az adásvételi szerződés megkötését követően elektronikus formában vagy a terméket tartalmazó küldemény mellé a vásárlást igazoló bizonylatot ad át a vásárlónak. A rendelési specifikáció a szállítmányhoz is csatolható.
12.5. Abban az esetben, ha az ügyfél áfás számla kiállítását kéri, az ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy az áfás számlát az e-mail címére küldjék. Az eladó a vásárlási bizonylat vagy az áfás számla kézhezvétele előtt bevezetheti az ügyfél-ellenőrzés technikai módszereit.
12.6. Az eladó a szolgáltatásnyújtási szerződésen belül a nyújtott funkciók vagy szolgáltatások biztonságát veszélyeztetettség mértékének megfelelő műszaki és szervezési intézkedéseket hajt végre. Az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez az adatok interneten keresztüli továbbításával járó tipikus kockázatok társulnak, mint például azok terjesztése, elvesztése vagy jogosulatlan hozzáférése.
12.7. Az ÁSZF tartalma az ügyfelek számára ingyenesen elérhető a http://www.lepiacepasky.sk/ alábbi címen.
12.8. Az eladó tájékoztatja és a vásárló tudomásul veszi, hogy az e-shop webböngészőn keresztüli használata, ideértve a rendelések létrehozását, valamint az Ügyfélszolgálattal való telefonos kapcsolatfelvételt, az internethez való csatlakozás költségeivel járhat ( adatátviteli díj ellenében) azon szolgáltató díjszabása szerint, amelynek szolgáltatásait az ügyfél igénybe veszi.
12.9. A jelen ÁSZF alapján a szlovák jog megválasztása nem érinti a fogyasztói jogok védelmét olyan rendelkezések alapján, amelyektől az eladó és a fogyasztó megállapodása alapján nem lehet eltérni, az e választás hiányában alkalmazandó jog szerint.